penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, September 2, 2010

Ibu..saya suka panjat tangga!

Haa.. kalau korang tgk entry tu mesti dah boleh agak kan sape yg suka panjat tangga ni.. sape lagi.. kalau bukan Princess Qaleesya tu.. aduhai.. skang ni dia dah pandai panjat tangga sampai tingkat atas.. lambat aku tinggal jap mula la aktiviti memanjat dia ni.. bila kita panggil konon2 mcm marah.. dia sengeh manjang.. sabar jelah.. aku nak halang2 sgt pun kang fikir budak umur mcm ni mmg dia in learning process tapi dlm masa yg sama, risau gak coz tkt jatuh.. faham jelah fikiran ibu ni.. sume difikirnya..


cuba korang tgk muka dia bila aku panggil.. muka tak bersalah jer..
see.. dia bukan nak stop tapi terus panjat. alahai Qaleesya.. tak serik2 yek.

ngah corner nak terus panjat ke atas.. gambar ni blur skt coz dia gerak, tapi korang nak tau this time dia ngah senyum ngan suka nya.. ingat aku nk kejar dia lak..

















No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)