penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, October 15, 2010

Pertunangan yg dinantikan...

Tanggal 10/10/10 selamatlah kawan aku masa diploma dulu bertunang ngan pilihan hatinya.. Nazrul.. to Nimi and Nazrul.. selamat bertunang.. sabarlah menghadapi ujian dialam pertunangan.. cepat2 kawin tau..hehhe.. mmg cepat pun, majlis nikahnya bulan Februari 2011..
Anyway, naper aku cakap pertunangan ni pertunangan yg dinantikan coz diaorang berdua ni dah lama bercinta.. kalau tak silap aku dari tahun 2004 lagi.. berbagai dugaan dan rintangan yg telah diaorang tempuh.. namun kasih diaorang tetap utuh dan kuat.. syabas aku ucapkan wat nimi and nazrul.. akhirnya tarikh keramat ni mengikat hubungan mereka..melangkah ke satu alam baru, alam pertunangan.. aku doakan sume berjalan lancar hinggalah mereka diijabkabulkan.. jodoh mereka kekal ke akhir hayat.. terharu dan gembira bila dapat jemputan ke majlis pertunangan ni.. pertama coz aku ni dah lama sgt tk jumpa nimi. Last jumpa masa dia datang ke majlis kawin aku kat Langkawi.. (nimi ni my roommate merangkap housemate masa aku dok bujang kat Sungai Way dulu).. kedua mestilah sebab diaorang dah nk bertunang la... Cantik sgt nimi on that day.. so layan la gambar2 yg sempat aku snap..



hantaran hasil kerja kreatif nimi.. baru bermakna kan bila wat sendiri..

pelamin dan hantaran tema pink putih.. sweet sgt...


sempat snap gambar ngan nimi , masa ni rombongan lelaki lum datang.. apalagi amik kesempatan la.. pucatnyer muka aku huhu..


Ceria bergaya di pelamin..




she is so pretty... sweet jer..


upss ni budak tecit tak reti dok diam.. kesana kemari.. akhirnya dapat gift terus dok senyap..









No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)