penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Monday, November 8, 2010

To all readers and followers

Tajuk cam la aku ni ramai followers and readers yg nak baca blog aku.. anyway, kepada sesapa yg terjah blog aku ni.. maaf coz lama tk hapdet blog.. keadaan skang agak huru hara dan kucar kacir.. emosi, fizikal tak mengizinkan utk aku terus berkarya (cewahh!! cam penulis lak.. ) bukan apa kesihatan aku skang kurang mengizinkan.. byk yg nk diupdate tapi tk terupdate.. coz kenkadang ok kenkadang aku ko (baca k.o yek).. so, kalau ada yg sudi membaca dan memfollow blog aku ni, harap tk jemu2, harap tk bosan.. aku perlu amik masa skt nk kumpul bahan2 bergambar utk dimuatkan ke dalam blog ni.. my time is limited skang ni.. semoga korang bahagia disamping yg tersayang.. adiosss!!!

2 comments:

  1. Kalau nak tempah otak 2 boleh ye.. Hee.. akak kat shah alam je

    ReplyDelete
  2. salam kak yan..
    buat masa skang mmg takde stok kat umah.. kalau saya balik kempas baru saya amik order.. insyaallah, nanti saya balik sana saya msg akak yek.. akak dok shah alam kat ner?

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)