penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, December 22, 2010

Kalau dah abah peminat Chelsea.. emm..

Kalau dah abahnya peminat Chelsea.. anak pun dia nk bg pakai jersey Chelsea.. ni kes order baju online tanpa pengetahuan aku.. kalau aku tau, mesti aku tk bagi.. bukan nyer murah order jersey online.. delivered from Manchester.. korang kira la harga dia 41.94 pound sterling.. bagi aku tk berbaloi utk budak sekecil Qaleesya.. lainla beli baju gi jalan2 yg comel2.. ni jersey.. mana sgt leh pakai.. tarik muka gak la aku time barang ni sampai.. membazir tul la laki aku ni.. tapi toksah la masam panjang2.. benda dah beli pun.. biarkan la this time.. next time toksah la yang yer.. beli jersey mahal2 ni utk anak.. watnyer baby yg lahir ni lelaki.. makin rancak la hubby aku ni nk cari jersey lagi gamaknyer..

ni haa jerseynyer.. siap ngan stokin lagi.. hish.. mcm Qaleesya tu lelaki lak dibuatnya..

siap tempah nama lagi.. puteri 08.. bulan kelahiran Puteri Qaleesya Humaira..

ni model kecik dah pakai.. ni keje dua beranak ni bila aku sibuk kt dapur..huhu.. anak abah.. sabar jelah..



No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)