penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, March 18, 2011

My gegirl yg dah semakin besar

Anakku Puteri Qaleesya Humaira dah hampir berumur 1 tahun 7 bulan skang.. makin keletah, makin lincah, makin cerdik, makin byk akal.. heheh... perkembangan Qaleesya skang dia dah mula memahami apa yg kita ckp. Pandai masukkan baju kotor dia ke bakul dia sendiri... dah pandai appreciate diri sendiri.. contohnya jika dia berjaya wat sesuatu dia akan tepuk tangan... dah pandai big hug ibu and abah.. dah pandai cium ibu and abah bila kitaorang minta cium... dan yg lagi merbahaya, pandai turun tangga.. heheh. Oh ya! dia dah pandai bagitau bila dia berak.. ekekke... salah satu perkara yg bagus..


see.. dah besar kan ank dara aku... rupa dia pun makin berbeza dari masa kecik2 dulu..
cam gelak paksa jer.. tgkla gigi bawah saya yg dua batang ni.. tk tumbuh2 gigi lain.. lambat tul..

anak ibu tersayang.. dh nk jadi kakak yek.. be good to your sister k..


nak main jer kejenya.. dah mula payah nk snap pic dia..

bersama tiger kesayangan.. kesana kemari bawa tiger ni.. tapi dia tk panggil tiger.. dia panggil 'meow'.. suka ati la Qaleesya.. janji cek bahagia no...

dah start tunjuk perasaan bila disuruh bergambar byk2 kali.. kenkadang bikin ibu dia hangin gak kekekek.. ntah apa2 la aku ni.. bila tgk anak semakin besar.. terasa cepatnya masa berlalu..one day, she will leave me.. sambung belajar, ada family sendiri.. huh.. sedihnya bila fikirkan masa tu.. sempat ke aku tgk dia ada keluarga sendiri yek??? Moga Allah panjangkan umur ku.. amin...






No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)