penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, March 4, 2011

~Naper budak2 suke tido cenggini???~

Aku perasan naper ramai baby suka tido cam gini.. pesen sama jer.. diaorang rasa lebih selesa kot.. Qaleesya ni suka sgt tido cam ni..pas tu tk nak selimut.. kenkadang kelakar tgk dia tido ngan punggung tonggek cam tu ekekek...

Ngah layan mood nk tido.. yg bercadar hijau tu katil dia.. tapi nak gak tido separuh badan kat katil aku, separuh lagi kt katil dia..

yaaa sudah selamat melayarkan bahtera.. jap jer dah hanyut.. zzzzzz

ni satu lagi.. tido depan tv..pesen tido ttp sama.. suka ati la sya.. janji tido lena.. but comel kan????



2 comments:

  1. alololo tomeinya qaleesya tdo menonggeng cenggitu..anak aku pun camtu gak ku...suka nor tdo menonggeng...lasak giler kalau tdo yer..kadang2 atas perot aku..kadang2 bawah bontot faizal..kahhhhhhh

    eh2 baru aku pasan nama anak kita lebey kurang sama...aura sama betol kita nih? keh keh keh...

    ReplyDelete
  2. hai.. qaleesya ni pun ganaz gak tido.. pernah sampai jatuh katil.. a'aa la.. anak ko aleesya, anak aku Qaleesya..kekeke...

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)