penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, April 14, 2011

Apa nk makan malam ni??

Semenjak dua menjak ni.. suka sgt ngan makanan yg bercheese.. isnin lepas wat macaroni gratin kat umah.. emm.. yummy.. jap je satu loyang tu licin dibedal oleh aku dan hubby.. tabur lak mozarella cheese byk2 as a topping..pergh.. lazat!! sampai tk sempat nk snap gambar.. ari selasa makan pizza.. cheesy gak.. semalam jer terperangkap ngan kantonese yee mee kat Restoran Mohd Chan.. tapi tk sedap pun.. aku makan tk habis pun.. today, nk makan apa yek??? Pening memikiorkan nyer.. nk wat spagetti.. aduhai.. weekdays ni malas tul nk masak.. bukan apa, semenjak kandungan dah nk masuk 9 bulan, balik keje je dah rasa tk bermaya.. ngah dok fikir2 ni, teringat lak kat umah ada daging burger.. wat homemade burger pun sodap ni... tapi bukan aku yg wat la.. aku dh malas yg amat nk masak ni.. nk minta en hubby yg wat.. tapi roti burger takde.. kalau nk wat, blk keje kang kena la singgah kt kedai Ramly Burger, beli roti burger.. tgk burger kt bawah ni.. terliur giler...

ikhsan dari en.google..


tapi skali tgk.. gi A&W pun ok gak kan.. dh lama tk makan burger dia yg ada cendawan tu.. argghhh.. apa kes aku ni asyik ingat makan jer.. apapun, tunggu balik kang.. apa kata en.hubby, dia wat homemade burger ke, atau kitaorang singgah jer kt A&W... cepatla nk balik!!!!

2 comments:

  1. woi....aku pun nak gak arr...mengalahkan mak yong plak aku nih..apa taknya...gambo en google ko tuh menyentuh nafsu selera aku da (^_^)

    ReplyDelete
  2. hahah.. jom kita makan burger!!!

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)