penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Monday, April 18, 2011

Choc. chip cookies for my Qaleesya

Walaupun ngah sarat, dan ikutkan ati dh malas nk wat keje.. tapi memandangkan puteriku ni dah mula ada selera makan.. suka ngan biskut.. maka sabtu lepas, ibu dia ni laratkan lah diri membakar biskut choc. chip ni for my daughter.. alaa.. biskut bodoh2 jer.. tuk budak2 makan..


ni kira first time aku wat biskut choc. chip ni.. copy resepi from one of the blogger.. kak ida.. mohon copy resepi yek..ekekke.. tapi aku wat tak la secantik kak ida wat.. katapun first time berkecimpung dlm dunia membiskut ni..tgn pun bukan berseni..sib baik ank aku tk kisah.. yg dia tau nyum nyum dap.. hilang penat ibu bila qaleesya puji apa yg ibu masak sedap.. huhu.. inilah hasilnya biskut itu..

*

*

*

biskut yg telah siap dibakar..

rupe dlmnya.. actually.. even rupa biskut ni tk la begitu menarik dan tertarik.. tapi rasanya mmg best dan marvellous.... rangup.. len kali leh wat lagi.. oklah tu jer nk citer.. babai..

3 comments:

  1. wahhhh...dah boleh buat kueh raya ni ku...apa lagi..sile la yer...aku nak order 2 balang nanti (^_^)

    ReplyDelete
  2. hahahah.. ko tk order siap ko nome.. kekekek.. nanti la, aku improve mana yg kurang dulu.. baru leh jual..

    ReplyDelete
  3. sedap tu.. kalau crunchy mmg seddap..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)