penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, April 1, 2011

Gift for Mom's to be...

Alkisahnya, semalam lepas keje aku gi check up kt Hospital Umra.. normal check up.. skang dah start check up setiap dua minggu.. so far perkembangan baby ok.. berat dah 2.9kg.. dan yg paling best.. baby aku dah berada pada kedudukan normal.. masa last check up, kedudukan baby songsang.. risau gak aku time tu. Aku nk bersalin normal.. kalau baby breach tentunya kena ceaser.. huhu tk sanggup.. Alhamdulillah dia pusing balik.. skang ni kepala dah kt bawah.. doktor expecting aku deliver on 07/05/2011. After check up ada surprise.. heheh tgk kt bawah tu..

Yeay!! setiap ibu yg gi check up dpt gift box ni.. Mummy's Tummy Box.. mcm2 ada kt dlm tu.. best2.. aku mmg suka benda yg free ni ekekkeke..

Paling suka dpt benda alah ni.. leh lekat kat keta..so pemandu dibelakang ku.. berhati2 yek.. Mama to be on board.. ekekkeke.. comel je benda ni.
Free vouchers..


Surat from Mom's Care..


sample pad from Poise..




susu free.. tapi aku tetap setia pada Anmum Materna.. susu lain tekak tak leh terima..


ni apa ntah.. sabun pencuci tuk lantai kot.. tk sempat nk baca abis.. ok la tu jer nk citer.. apapun aku ada register utk Happy Baby Box gak.. bila bersalin nanti, dia akan hantar hamper box for baby.. teruja!!! kalau bertuah dapat setahun free diapers from Huggies.. moga2 nasib aku baikla... ekekek.. korang doakan k..

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)