penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, August 26, 2011

Akhirnya terjebak jua..

Salam sume.. ada yg dah balik ke kg beraya ke? aku esok baru nk gerak balik.. ari ni gi dating ngan Qaleesya.. saja jenjalan kt Tesco Shah Alam.. motif utama nk cari tudung tuk baju raya aku.. lepas beli tudung sambil ada adegan berkejaran ngan Qaleesya.. lambat aku lepas tangan dia pun menjelajah sana sini.. adui, ibu nk pilih tudung pun payah.. aku terjah Tesco jap beli barang sket.. kuat dari situ, lalu kt depan kedai Bata..sesaja je cuci mata kasut kanak2 kt situ.. sekali Qaleesya nampak je aku pegang kasut ni.. dia jerit2 nak.. sudahnya beli la juga.. hmm konon nk berjimat tak nak beli kasut lagi tuk dia.. tapi kalau dah ada adegan jerit menjerit nak juga.. terpaksa la ibu dia ni belikan.. so, ni lah kasut raya Qaleesya tahun ni.. dah yg ni dia nak..hei dak kecik ni.. tk padan ngan baru nk masuk 2 tahun, dah pandai demand.. ikut perangai sape ni???? emmm..

 RM30 je kasut ni.. budak2 tk yah la pakai mahal2...

Tak sabar dia nk try kasut baru.. sampai tk sempat pakai baju.. pastu tk nak buka lak.. budak2 kan.. teruja mcm kita kecik2 dulu gak la..kalau ikutkan ati langsung tk nak buka.. heheh.. dah besar ank ibu ni..

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)