penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Monday, August 22, 2011

Emakku.. Ibu mertuaku.. Selamat Hari Raya yer..

Tahun ni aku sekeluarga akan beraya di Langkawi.. kampung halamanku.. tahun lepas dah beraya di Johor.. so, this year turn kg aku la pulak.. seperti biasa mesti ada buah tangan kuih raya tuk kedua2 org yg aku sayang.. emakku dan ibu mertuaku.. kata nk jadi ank dan menantu solehah.. takkan la balik kg berlenggang jer kan.. walau tk balik beraya kt Johor, tapi mesti ada buah tangan tuk ibu mertua di hari raya kan..

 ni biskut raya tuk emakku di Langkawi.. campuran kuih yg aku wat dan kakak aku yg dok sunway tu buat.. (kakak aku kirim tuk mak coz dia balik beraya ke Terengganu) ada sejenis biskut aku order coz aku tk pandai wat.. iaitu Tart Nenas.. (sebenarnya paling malas nk masak jem nenas tu.. )

ni biskut tuk ibu mertua di Kempas, Johor.. Tiga jenis je ye bu.. biskut choc. chip tu ibu wat setiap kali raya kan.. so, liza tk bagi la coz biskut choc. chipni,  ibu wat lagi sedap dari yg liza wat... maaf ye, tahun ni kami raya kt langkawi.. maaf zahir batin ye bu.. korang byk ke order/wat biskut.. kongsi2 ler..

2 comments:

  1. seronoknya ko ku beraya di langkawi...sure meriah!

    baik tol anak menantu nih...isteri sapa la tu :D

    ReplyDelete
  2. nak kata meriah tu takdelah sgt coz abang aku yg kt penang dan kakak aku tk balik.. so, kurang keriuhan anak2 sedara.. kuranglah meriahnyer.. tapi as long as mak ngan ayah ada.. aku akan cuba happykan diaorang.. tk mo sedih coz lagi dua org ank tk dapat balik beraya bersama.. walau hakikatnya aku yg sedih..huhu..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)