penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, August 11, 2011

Popiah Otak2..

Masa balik Johor minggu lepas,aku ada amik order otak2.. sementelah dah gi beli otak2 kt kilang dia di kg halaman Kempas tu.. aku pesan la suruh hubby belikan popiah otak2 ni skali.. teringin nk rasa. Bukanla kata sebelum ni tk pernah rasa..dh pernah beli kt pasar malam tapi tu tk tau keluaran mana punya.. popiah nye kecik2 jer..sekali masuk mulut jer.. harga mahal lak tu.. 5 pcs/RM2. Popiah otak2 kempas ni lebih besar..mcm popiah yg kita wat tu..cuma bezanya dia leper la.. tak kembung bulat cam kita wat popiah sayur ke, ayam ke.. otak2 pun leper kan.. satu plastik ada 30pcs.. ni la rupanya bila dah digoreng..

 besarkan.. bukan kecik2 comei jer.. puas ati makan ngan Qaleesya semalam sementara tunggu hubby balik terawikh..

 isi otak2 yg merah kt dalam.. Qaleesya yg kecik tu makan 3 pcs.. suka dia..

kasi close up sket.. pada aku okla popiah ni..rasa otak2 la.. hehehe..