penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, August 3, 2011

Rindu mak...

Yes.. aku mmg anak mak.. walau dah kawin dan beranak pinak. (cewah.. ramai benar la anak2 aku..) ari2 mesti call mak.. tanya mak watpe, mak masak ape, bla bla bla.. pendek kata kalau tk dengar sore mak satu ari cam ada yg tk kena jer.. bila bulan pose menjelma ni.. line telefon kt kg lak wat hal.. rosak dari sebelum posa sampai la first day posa baru aku dapat ckp ngan mak.. 5 ari tk dapat dgr sore mak, terseksanya aku.. (tk dapat kubayangkan kalau tk dpt dengar sore mak langsung.. sob sob sob.. tetiba rasa nk nangis..). Leganya bila dapat ckp ngan mak.. bulan2 posa ni tambah2 la aku rindu ngan mak... rindu masakan mak.. huhu.. lambatnyer nk balik raya.. dh terbayang rendang dan ketupat hasil air tangan mak.. sedap hingga menjilat pinggan.. hok aloh.. huduh benar la makan.. Mak, liza saaaayaaang sgt kat mak.. moga mak sentiasa sihat dan ceria.. Ya Allah.. peliharalah kesihatan ibuku.. kasihanilah ibuku sebagaimana dia mengasihaniku sewaktu kecilku.. amin..

mak dan cucu2nya.. ni masa mak datang umah aku last month.. tgk qaireen masuk ICU.. I love you mak.. I love ibu too.. (mak mertua ku)..