penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Tuesday, September 6, 2011

Ada iras ke?

Pertama skali korang jangan gelak yek bila baca entry ni.. ini bukan entry perasan ke apa, just aku ni agak heran coz ada yg kata muka aku ni ada iras Irma Hasmie pelakon tu.. bila ku telek2 muka ni, langsung tadak.. jauh panggang dari api.. tang mana lah yg ada iras tu yek? kalau si Irma tau ni mesti kecik ati dia bila korang kata kitaorang ada iras.. aku ngan dia bak langit dan bumi.. dia tu cantik sesangat.. (aku pun minat ngan dia gak..), yang aku ni pulak.. alahai.. biasa jer.. nk kata cantik tu jauh sekali.. tapi aku syukur sgt dgn apa yg Allah dah beri.. takde cacat kt mana2..cuma rabun jer.. hehehe.. Syukur alhamdulillah..

Moh kita tgk skt.. ada persamaan ke????


ni gambar aku masa nikah.. kengkawan kata ada iras si Irma ni.. habaq mai tang mana yg sama tu dek non oii.. hidung Irma ni mancung giler.. maklum la mix kan.. aku punya hidung biasa jer..
pastu gambar ni lak diaorang kata ada iras.. haaa yang aku tau sama ialah dua2 pakai spek mata ekkekeke.. ayoo cantik la si Irma ni bertudung.. manakala yg bertudung biru tu.. ek eleh.. biasa jerk... ada iras ke??? (aku garu kepala yg tk gatal...) by the way.. to be honest aku tk rasa kembang ke apa bila org kata aku ada iras irma.. mekasih la pada sesapa yg kata aku ada iras dia tu.. tapi sesungguhnya aku malu coz aku rasa aku ni mmg tk secantik irma.. aku cuma insan biasa.. dan aku cumalah aku.. one and only.. =)

2 comments:

  1. ada iras la liza! wahhh, muka awak mcm pelakon..bestnyer!!!

    ReplyDelete
  2. Oja: hahaha.. pelakon la sangat.. malu i.. kih kih kih..

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)