penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Saturday, September 17, 2011

Tunjuk perasaan..

Tengok ini budak.. dari pagi sampai ke petang dia asyik wat perangai, tunjuk perasaan.. ntah apa kena ntah.. aku kedapur dia ke dapur.. aku ke depan dia ke depan.. nk masak pun payah.. suruh dukung la bagai.. tk dilayan, golek2 kt lantai dapur.. sedih bebenor la tu gamaknyer..  haish.. ngalahkan adiknya.. layankan jelah gambar dia ni.. Qaleesya ooo Qaleesya.. manja sgt awk ni..


 dah wat muka 'kemek'.. ank tunjuk perasaan, ibu sibuk snap gambar dia.. makin terbako la budak tu..


                                   

bila dah asyik ngarok.. mula la berpeluh.. tergaru2 sana sini.. ikut la bontot ibu ni..

Senang diri!!! dah mcm org tunggu dapat arahan dari big boss jer.. hahahaha... ni aku ngah taip entry ni, dia dah terbongkang depan tv.. haii la anak ku ini.. 

4 comments:

  1. comelnya walaupun tgh meragam...
    meh sini auntie erin nak pinjam boleh???

    ReplyDelete
  2. aii tak terlayan ko nanti erin.. ko pun pernah tgk camne dia wat perangai masa kt umah ko dulu.. ishh.. malu ngan auntie erin.. heheh

    ReplyDelete
  3. heheh :D takde hal punye ija...
    ada geng ngan kakak Qaisara tu...
    eh aku tgk Qaleesya dah mcm rupa Qaisara la hahah :D

    ReplyDelete
  4. hahah.. kalau ikat rambut ada sket cam qaisara la.. tapi kalau tk ikat rambut bak kata ayu.. dh mcm muka qaina.. heheh

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)