penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, October 12, 2011

Aduhai stress!

Ish.. ari ni mmg stress giler.. tu yg amik masa kejap hapdet blog.. luahkan ttg ketensionan aku nih!.. dari pagi ngadap pc ni dok update actual and nk wat budget for my department tuk tahun 2012.. PM dah bentang budget, aku baru terkedek2 nk wat.. actually ari ni bukan ni jer keje aku. in the middle,adalak yg kacau incoming call byk.. ngan appointment with Carduta la.. telephone supplier la..

 meja aku yg bersepah2.. lantak ler..


 naik berpinar mata aku tgk nombor ni.. tu yg kenkadang mata jadi cepat letih sampai sakit kepala.. jadi aku pi rest jap kt sini.. bukan sesaja rest ok.. rest ada makna.. hahaha...

 mana lagi.. bilik ni la.. pump susu tuk anak aku.. at least bila pump tu.. bayang muka anak.. release sket tension ni.. asyik ngadap bil2 tu pun dah nk muntah rasanya..

 ni la lactation room kt ofis aku.. biasa2 jer.. janji ada aircond dan selesa nk pump.. dari dulu pump kt surau.. bersyukur la skang dah ada bilik lactation ni.. peace of mind..


 botol pertama.. selalunya sekali pump aku leh dapat hasilnya dlm 6 ke 8oz.. kekerapan gi pump tu bergantung pada kesibukan..kalau sibuk sgt leh 3 kali jer.. kalau tk sibuk dapat la 5 kali gi pump.. sehari leh la bawa balik susu dlm 5 ke 6 botol.. kt umah kang pump lagi.. wah.. dah mcm gi menuai lak.. ko ingat kebun ke apa ni?? tapi mmg aku kena rajin sket coz Qaireen nyer demand sgt tinggi.. takpelah, berkorban tuk ank..

 ni la pantry ofis aku.. ni pantry kt 2nd floor coz aku nyer workstation kt 2nd floor.. biasa2 jer.. tk la seglamour pantry kt ofis korang.. hik hik hik.. yg penting tu.. air panas ngan peti ais tu.. senang aku nk simpan susu..dan rendam peralatan pump.. hehehe

 stok susu kat freezer ofis

haa dah memerah, kenalah isi balik.. kih kih kih.. juadah minum petang aku..sandwich goreng dan se'mug' horlicks.. ho ho ho.. lepas rehat2 yg panjang tu.. sambung la balik ngadap budget ni.. k, la.. nk gi solat asar.. jumpa lain entry k.. assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)