penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Monday, February 6, 2012

Mini Blueberry Muffin

Malam semalam tekak ni terasa nk makan muffin plak.. so lepas dinner terus wat blueberry muffin.. wat mini muffin senang anak2 nk makan.. huh berulang kali Qaleesya makan.. jgn tk tau.. Qaireen si kecik tu pun makan gak.. aku bagi jer.. dari dia dok kecap2 tgk kakak dia makan..kang kempunan lak anak aku tu.. habis 6 biji gak dia makan.. haii debab ibu ni.. En. Hubby pun sama.. anak beranak suka makan tu yg aku lagi suka wat.. berbaloi dan happy tgk diaorang makan..

ni lah rupa muffinnyer.. sedap.. lembut jer.. rasa masam2 manis.. maklumlah nama pun blueberry kan.. dapat byk.. tapi ini jer yg tinggal utk snap.. coz masak jer en.hubby dan anak ulang alik amik kt dapur.. pagi td dh licin sumer... heheh
aku juga amik tempahan utk sesapa yg nak order mini muffin ni utk makan2 sendiri ke, majlis harijadi, kawin ke... murah jer, RM25 utk 50pcs.. minimum order of course la 50 pcs.. so sape yg berminat nk rasa leh la PM or call aku kt 013-2986822. Jap jer habis 50pcs tu makan sambil2 tgk tv kan.. hehehe....

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)