penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, March 15, 2012

Anak2..

Dah tk tau dh nk letak tajuk entry apa hahaha.. hentam kromo jer.. saja jer nk citer hal anak2..

Dak debab ni turn 11 months dah.. jap jer rasanya.. bulan depan dah setahun.. baru pandai nk berdiri.. menggigit org no. 1.. mangsanya of course la ibu ni.. byk isi kot.. hahaha.. rambut dia, lurus kt atas.. curl dibawah.. ikut sebelah abahnya kot.. (belah ibu sume rambut lurus.. ) hehehe.. tk kisahla.. janji ada rambut.. so, mmg selalu kena berikat.. kalau tak, kembang setaman la jawabnyer.. kenkadang kuar kena kasi pakai reben2 sket.. maklumla muka ala2 boboi gitu hahah.. 
 
 masuk keta jer mesti nk susu.. wajib.. dah kenyang tk duduk diam. Sume nk sentuh.. gear la, aircond la, mcm2.. lenguh gak ler ibu mengontrol dia ni.. so, abah kata.. baik dok blakang.. lebih luas..tapi ibu kenkadang degil.. ehhehe..

 Kakak plak..agak cengeng..sket2 nk nangis.. kenkadang sayaaaang sgt kat adik..cium2 adik.. kenkadang bila ada yg kena anginnyer.. dilepuknya adik.. but skang ni adik dh pandai membalas.. skali dicakarnya kakak.. dah meraung..

gi kedai makan. selalu nk makan sendiri.. so, faham2 jelah apa terjadi dibawah kerusi tu yer.. byk yg jatuh kelantai dari masuk ke mulut.. tak kasi nanti merajuk.. ikut perangai sape ni?? ibu ke?? i dont think so.. hehehe
 
Dua org ni permata hati ibu.. tanpa keduanya dunia ibu sunyi sgt.. walau kenkadang nakal.. wat ibu geram.. tapi ibu tetap sayang kamu berdua lebih dari segalanya di dunia ini.. 

Mereka penghibur duka, penyejuk jiwa.. sebab tu la ibu asyik rindu diaorang ditempat keje.. huhu.. Moga Allah lindungi mereka berdua dari segala penyakit kronik, dari segala niat jahat manusia, dari segala bahaya.. amin..







No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)