penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, May 3, 2012

Zalora ~ Hati yg sakit telah terubat..

Entry sebelum ni aku ada complain dan melepaskan kemarahan pada ZALORA coz diaorang salah hantar saiz dan color kasut yg aku beli.. so, after aku dah return balik kasut tu.. semalam diaorang telah issue store credit untuk aku wat new purchase. Dengan kadar segera aku beli kasut baru.. this time tk nak amik mahal2.. amik yg rege berpatutan tapi dua pasang.. satu heel dan satu lagi flat shoe.. dua2 black color.. coz i like black.. kekeke.. senang nk match ngan baju color apapun.. lepas confirm purchase jer.. aku terus call customer service Zalora.. confirmkan sekali lagi saiz dan color kasut then kasi warning sket, jgn salah antar lagi. Suddenly this morning, customer service dia call ckp nk hantar kasut2 yg aku beli tu ari ni before 6pm.. aikkk cepat plak ko.. terkujat aku.. selalunya 14 hari bekerja baru sampai.. tu pun pakai courier.. this time despatch dia sendiri hantar sampai ke office receptionist! bagus2.. belajar dari kesilapan yer.. sib baik korang pandai gak jaga ati customer yg telah terluka ni keh keh keh...

So, ni la kasutnya.. simple jer..

 Terima kasih Zalora coz send the right item, right color and right size to me.. =)

2 comments:

  1. wahh..berkasut baru kita yee..

    ReplyDelete
  2. hahah.. tapi heel tu tumit dia kecil la kak.. tgk kat online katalog cam ok jer.. skali sampai.. auu halusnyer.. risau patah jer kalau saya pakai lama.. kekeekk

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)