penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Tuesday, July 10, 2012

Qaleesya dan spek abah

Ini adalah spek en. hubby setelah dikerjakan oleh anaknyer (anak aku gak ler tu keh keh keh..). Sape lagi kalau bukan Qaleesya punya keje.. Hai la anak oii.. ni dah spek kedua abah yg awak patahkan. Spek ibu pun dah sekali awak patahkan.. sabar jelah nak oiii.. sok dah besar baca entry ibu ni tau, tgk apa yg telah awak lakukan masa kecil.. abah marah tau.. tapi dia pendam jer coz nk wat camne.. anak sendiri.. cian abah tau..

Ingat Qaleesya.. besar sok jadi anak yg mengenang jasa.. apapun awak buat, ibu dan abah tetap sayangkan awak.. Jangan sesekali melawan cakap ibu dan abah tau. Cermin mata ni sgt penting bagi ibu dan abah awak yg rabun ni tau.. sian abah skang pakai spek yg digam guna gam gajah.. hahahha.. jgn marah yang.. i kesian kt u gak.. ^___^

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)