penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Friday, November 16, 2012

How I wish...


cer teka bulu mata sape ni??? saper berjaya teka aku kasi singgit. Hahahah.. dapat??? tak dapat??? ala.. korang lambat sgt la.. ni la bulu mata anak dara ku.. Puteri Qaleesya Humaira.. how I wish to have this kind of eyelashes... panjang, lebat dan lentik. Tak perlu pakai bulu mata palsu lagi.. tk perlu maskara lagi.. enough dengan bulu mata asli ni.. Alhamdulillah.. both my daughter dikurniakan Allah ngan bulu mata mcm ni. Actually, bukan anak2 aku jer.. anak2 abang2 aku pun dan kakak aku pun sama... sume jenis bulu mata panjang dan lentik mcm ni.. baik lelaki mahupun perempuan.  Takpelah, walau ibu ngidam bulu mata cam ni tapi tk dapat kt ibu, Allah bagi kt anak2 pun dah happy. It just like my dream come true.. hehehe...

3 comments:

  1. woi beb...dasat la ko..entry pukal sampai 3....kot ye pun mood ke laut cam aku...kahhhhhhhhhh

    apa2pun aku pun mengidam nak berbulu mata panjang cam qaireen...tak yah dah nak tempek2 bulu mata pelesu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... Giler punya kelaut sampai 3 skali aku hapdet.. Ala ko dh cantik nome.. X pakai buli mata pelesu pun cantik dah. Eh, confirm ke nk order durian crepe ni? Ahad dpn aku ada tempahan 5 set ni..

      Delete
    2. Haha mmg kelaut sgt tu yg bg sampai 3 skali tu. Ala ko ttp cantik tanpa bulu mata pelesu tu nome. Eh, ahad dpn ada org order durian crepe 5 set ngan aku. Ko mk join order skali tak?

      Delete

Feel free to drop your comment k.. tq =)