penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, November 28, 2012

I am food lover... wuhooo...

Assalamualaikum.. tk nak citer panjang jer nk tepek gambar makanan dan nk ulas sket2 jer..

ketam lemak cili api and nenas.. pergh.. terangkat beb...

Teringin nk makan lontong.. penangan tengok lontong si nome la ni.. terus wat.. dapat gak balas pinggan mangkuk jiran yg bagi laksa ari tu..

pening dah aku pusing2 gambar ni.. halalkan jelah yer.. kenyang makan lontong jer ari tu..

lapis cheesy Qaleesya Humaira.. pergh.. nama menu tk hengat... agak sedap, tapi kalau buat jgn letak filling strawberry tu byk2.. manis sgt dan muak..

as usual siakap tiga rasa peberet aku.. hehehe

and this one, ikan bawal bakar special.. mmg menjilat jari la.. sedap tk hengat.. dibakar menggunakan pemanggang ajaib.. sekejapan jer dah siap bakar.. mmg menyenangkan keje aku betul pemanggan ni.. tk sesia beli..

k, dah.. tgk gambar makanan ni sume wat aku jadi lapar.. huhu... telan2 air liur dah ni.. bye...

2 comments:

  1. aku gak yg dipersalahkan..huhuhu...

    tp elok gak kan? ada gak idea nak balas pinggan jiran ko tuh? keh keh keh

    beb, ko buat siakap 3 rasa? ko tipu la...mana ada rupe ikan...tak nampak apa pun...muahahahahaa

    rajin tol ko ni tau...tapi kalau ko malas, laki ko nak makan apa plak? apa punya soklan da aku nih..ekekeke

    ReplyDelete
  2. hahah.. haruslah aku salahkan ko coz ko hapdet gambar lontong tu byk kali.. keheheh... aku sembunyikan ikan siakap aku tu.. dia malu2.. tu pasal aku letak kuah byk2.. bukti ikan cuma pada ekornya saja.. kah kah kah...

    ReplyDelete

Feel free to drop your comment k.. tq =)