penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Monday, November 5, 2012

Pemanggang Ajaib dan Kek Buah

Assalamualaikum, wah dh macam citer indon time weekdays pukul 3 ptg lak kekdah tajuk entry aku ni.. heheh..

Aku ni mmg sebenarnya dah lama nk beli magic pan ni.. tambah2 plk tgk kakak and abang aku dah ada.. uih.. menjeles disitu hehehhe.. diaorang dh boleh wat masak mcm2.. aku plk, dok bakar ikan dlm oven kan.. so, balik raya haji aritu aku beli la kt langkawi.

ni rupa kotak pemanggang tu..

rupa pemanggangnyer..

ni la rupa dalaman pemanggang ajaib ini.. hahah.. aihh kalau dah beli tu terus masak, simpan wat per

Ayam panggang rosemary.. sedap weihhh... letak plk sos blackpepper.. emm... wallah.. marvellous... so, bila dah upload kt FB ada plk yg teringin nk beli.  Aku cuma cari serious buyer jer.. sapa yg nak, aku boleh amik order harga RM120/each. Tapi kalau setakat 4 or 5 org jer order, tk berbaloi tambang aku balik langkawi amik stock pan ni.. so, aku kumpul jer dulu.. sapa yg nak order bleh sms aku kt 013-2986822.. cukup 10 org ke 15 org ke order, baru best balik amik kan.. tapi sape yg rasa harga tu mahal.. takpe.. nk murah, boleh ke langkawi beli sendiri.. hehehe..

ni pulak tepung segera tuk fruit cake. Sape yg malas or tk reti nk wat kek.. haa blh jadi rajin dan pandai wat kek guna tepung ni. Semua dah tersedia, ada tepung, gula, butter, mixed fruit, chocolate chip.. apa yg anda perlu cuma telur 4 biji saja.. pastu campur semua ikut arahan yg diberi kt kertas tu. Mudah sesangat la...

ni rupa sebelum bakar..


ni yg selepas dah masak.. sedap gak weihh.. lembut gebus gitu.. sape berminat pun leh la pm aku.. produk 100% keluaran muslim. Dijamin halal... selain tu ada gak tepung kek chocolate moist.. yg tu aku lum cuba buat lagi. Nanti dah buat, I upload k... dan juga tepung goreng KFC.. nk goreng ayam boleh, udang sotong, cendawan.. sume boleh.. sumenya keluaran muslim.. mencari yg halal itu wajib.. bye korang...

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)