penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Thursday, October 17, 2013

Dugaan datang silih berganti :(

Sesungguhnya, aku cuma hambaMu yg kerdil Ya Allah.. Aku hakikatnya tidaklah sekuat mana, hati mudah pecah berderai bak kaca terhempas ke batu.. Air mata ini begitu mudah luruh satu persatu.. aku tau dugaan ini tidak seberat saat Qaireen masuk ICU dulu.. tapi dugaan ini membebankan perasaanku berbulan2.. berikan ku petunjuk Ya Allah.. ku mohon hidayah dariMu. Mengandung kali ini paling byk dugaan, silih berganti.. terkadang rasa hampir rebah.. namun ku cuba gagahkan kaki utk melangkah.. Ampuni aku Ya Allah.. Ampuni aku Ya Allah.. berikan ku kekuatan menghadapi dugaan ini, redhakan hatiku kiranya inilah jalan terakhir yg perlu kutempuh.. redhakan hatiku melepaskannya.. Berikan petunjuk dan hidayah pada kami Ya Allah.. tunjukkan kami jalan Kau redhai.. jadikan dugaan ini sebagai pengerat kasih sayang kami.. dunia dan akhirat..amin..

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)