penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Sunday, May 10, 2015

Aifa E-Day

Assalamualaikum.. 

Alhamdulillah.. tanggal 5 April 2015 lepas berlangsungnya majlis pertunangan anak sedara aku, Puteri Aifa Yusra dan Rafiqi di rumah kakak aku kat Sunway. Dah besar anak sedara aku.. jap je aku rasa. Aku rasa dia still cam my baby girl lagi.. 

Mak, abang2 dan adik dari Langkawi semua datang KL except for ayah. Ayah dah tak larat nak jalan jauh. So, dia tinggal ngan anak-anak abang aku kat Langkawi. 






 Persiapan majlis pada malam tu berjalan lancar coz banyak tenaga keje hahah.. majlis buat kat dewan dalam kawasan kondo kakak aku tinggal ni. 




 The hantarans.. prepared by kakak aku nyer sis in law..

 Sementara majlis nak mula.. amik kesempatan posing dulu ngan anak-anak.. since tema color krim.. aku yang xde baju cream ni.. hentam saja pakai baju akad nikah aku dulu.. hello it's still fit ok even i dah anak tiga.. (motifnya apa tu??? ahhaha... ). Moral of story.. lebih baik sewa jer baju akad nikah. Kalau buat, ginilah jadinya.. first pakai tahun 2008 masa akad nikah.. second time pakai time 2015..selepas hampir 7 tahun k...hmmm.. sayang ke baju..jadi penghuni almari jer.




Cake was sponsored by me.. order from my fren yang buat besday cake Qaireen tu.. Red Velvet uollss.. atas permintaan orang yang nak bertunang..

 With my sis in law dan anak sedaraku nisha..

 Hero ibu seorang ni.. simple baju nikah.. manik2 jahit by my kakak yang anak dia bertunang ni lah.. 

 Family



 Sesi perbincangan sedang bermula..



 Officially sah menjadi tunang Rafiqy

 kebetulan baju kakak aku dan mak Rafiqy pun sama color.

 My mom bertudung coklat.. abang yang pertama berbaju kotak.. adik bongsu ku bertudung purple.. kakak ipar.. anak buah, nisya dan Faris (yang macho berjubah dan bercermin mata tu)


 Cepatnye awak besar.. 7 tahun dulu awak jadi pengapit makcik dihari akad nikah makcik.. now awak dah jadi tunang orang.. tahun depan tukar status jadi isteri orang.. 

 


Bersama tunang, Rafiqy.. mak ayah masing2.. 


Okay, di atas adalah gambar kurang berkualiti dari kamera phone cap ayam aku.. di bawah gambar lebih clear dan cantik.. ;)














Selamat bertunang Aifa dan Rafiqy.. Moga segalanya berjalan lancar.. bertemu lagi kita dimajlis perkahwinan bulan 3 tahun depan.. insyaAllah.. moga hubungan ini diberkatiMu Ya Allah.. amin.

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)