penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, July 22, 2015

Aktiviti Wajib Balik Kampung!

Assalamualaikum..

Kata balik Pulau kan.. takkan tak pi mandi laut.. rugi la oooo... Raya ketiga tu bawa anak-anak mandi laut.. jom kita get dirty!

Pagi tu hujan lebat kat Langkawi. Cam nak cancel jer program mandi manda ni.. tapi memandangkan dah janji ngan anak2, ibu abah redah juga pi.. sepanjang jalan hujan lebat.. tapi Alhamdulillah.. sampai kat pantai hujan berhenti. Oh gembiranya rasa hati, dapat tunaikan hajat anak-anak nak mandi laut. 

 Main kat gigi air jer.. nak pi dalam sikit ibu abah tak pandai berenang.. nama jer ibu ni orang pulau.. huhu tapi tak pandai berenang... nasib la..

 Ammar amik mood dulu..


 Wajah gembira si anak.. :) priceless..

 my hometown.. nothing can change this view.. walau tioman, perhentian, redang lebih cantik.. tapi langkawi tetap terindah dihati..








Sempat la mandi manda sampai anak2 kesejukan dah.. then cepat2 salin baju dan balik coz hujan dah turun rintik2 dah..Alhamdulillah.. dapat gak bagi anak mandi laut seperti yang dijanjikan.. InsyaAllah.. umur panjang ada rezeki kita balik kampung pi mandi lagi no.. 


No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)