penyejuk hati...

penyejuk hati...

En. Nuffnang..

Wednesday, October 14, 2015

Hari Saudagar Cilik

Assalamualaikum..

Semalam tadika Q&Q ada organize Hari Saudagar Cilik kt sekolah.. so, budak umur 6 tahun ditugaskan berniaga.. tukang beli adalah budak 5 dan 4 tahun.. parents kena lah sediakan bahan jualan harga untuk jual mestilah dibawah RM1. Fikir punya fikir, aku buat goreng nugget dan sosej jer untuk Qaleesya jual.. Ok gak ler kan, budak-budak suka nugget. Kalau tak habis pun, boleh kenduri jer kt school. 

Ini lah bahan jualan Qaleesya untuk hari Isnin lepas. Jual murah-murah jer..

 Cikgu-cikgu yang comel-comel..

 Wah..nugget dapat sambutan nampak..

 Para peniaga cilik. Qaleesya hujung sekali. 

 Beli.. beli..

Yeay!! Gerai Qaleesya yang pertama habis.. Licin baq hang.. Alhamdulillah.. good experience untuk Qaleesya.. thank you cikgu-cikgu semua. 
 
 Last.. selit sket gambar Qaireen yang ngah makan nugget tu. Awak pun beli kat kakak juga dik..kan ibu dah bekalkan nugget dalam beg..huhuhu...


No comments:

Post a Comment

Feel free to drop your comment k.. tq =)